Bestellen en levertijden

Dit is waarom ander mensen ook bij ComputerOutlet.nl bestellen.

Al onze prijzen zijn inclusief 21 % btw. Dus geen verrassingen achteraf.

Hoe moet ik bestellen:
De aangeboden producten kunt u online bestellen via onze webshop of …

1. Bezoek onze winkel:
ComputerOutlet.nl
Woudenbergseweg 19 Unit C4
3707HW Zeist
Tel: 0343-491149

Wilt u ons bezoeken, hier vindt u de route beschrijving : https://www.computeroutlet.nl/route/

Op het bovenstaande adres kunt u zelf uw computer of laptop uitzoeken.
Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09.30 uur t/m 17.30 uur.

2. Mag ik mijn (kleine) kinderen meenemen, vinden jullie dat erg?:
Ja, u mag uw kinderen meenemen en nee, we vinden dat echt niet erg.

3. Uw bestelling laten versturen:
Bestel & betaal via onze webshop. U betaalt dan via Ideal of Paypal, Creditcard, Rembourse
veilig voor u en voor ons.
Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, versturen wij de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen.
Wij proberen echt om zoveel mogelijk, dezelfde dag nog te versturen.

4. Kan ik ook onder rembours (aan de postbode) betalen?:
Ja hoor dat kan zeker. Dat kunt u aangeven wanneer u het product bestelt. Echter Post.nl rekent
hier wel 17,50 euro voor, helaas moet u dat ook betalen. U betaalt echter geen verzendkosten.

5. Kan ik ook gespreid betalen?:
Dat kan wanneer u een consument bent. Wanneer u een dit zou willen, stuur dan een mail naar:
gespreidbetalen@computeroutlet.nl . Dan zullen wij u de voorwaarden toesturen.
Let op !! Dit is niet in 1 dag geregeld en wanneer er goedkeuring is, zult u het product moet
ophalen in Zeist.

6. Levertijd:
De levertijd van onze producten bedraagt 1-4 werkdagen na ontvangst van de betaling. Alles wat
wij aanbieden hebben wij ook op voorraad. Mocht u niet thuis zijn, dan zal POST.NL het
pakket een dag later opnieuw aanbieden.

7. Kan het pakket bij de buren bezorgd worden?  
Ja hoor dat kan zeker. Geen enkel probleem.

8. Kan ik de producten bij jullie ook afhalen? 
Uiteraard is het mogelijk om de producten bij ons af te halen. Ons magazijn is geopend van maandag
t/m vrijdag vanaf 09.00 tot 18.00. Het is dan wel handig als u uw product alvast gereserveerd heeft.

9. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij aflevering?  
UPS/ POST.NL bezorgt 6 dagen in de week. Indien u niet thuis bent, zal UPS het pakket een dag
later opnieuw aanbieden. Mocht u bij deze tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kunt u het pakket
bij het postkantoor ophalen. U ontvangt dan een bericht van UPS/ POST.NL in uw brievenbus waarop
staat waar u het pakket kunt afhalen. Hiervoor heeft u 3 weken de tijd.

10. Kan ik ook kiezen voor een ander afleveradres? 
Ja, dat kan. Indien u het pakket op een ander adres bezorgd wilt hebben, kunt u een ander afleveradres
opgeven.

11. Wat zijn de verzendkosten?  
Wij berekenen geen verzendkosten

12. En als ik niet tevreden ben over het bestelde product ?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren,
ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Maar dat laatste is niet van belang.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor ONZE rekening. Dan hebben wij
dus iets niet goed gedaan.

13. Ik heb nog meer vragen, wat moet ik doen?:
Bel ons, u kunt ons bereiken op: 0343-491149.
(tussen 09.00 en 18.00 uur)